Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 161 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (12)

Filtry

  • Kristýna Filousová

    ?

    mladý pár, 15. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Martin Horský

    ?

    mladý pár, 28. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Zuzana

    ?

    mladý pár, 14. července 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 25. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vzhled jako za socialismu a strava jako ve školní jídelně, celkový dojem zlepšil příjemný personál. Pro nenáročné hosty, vyhovující ubytování, které neokouzlí.
  • Jana Dlasková

    ?

    mladý pár, 29. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Měli jsme 4 denní wellness balíček, po příjezdu jsme si museli zarezervovat všechny procedury, ale nemohli jsme je mít s partnerem ve stejnou nebo alespoň podobnou dobu, jelikož vše už bylo rozebráno. Upřednostnila bych že by byly procedury už předem zarezervované.
    Pokoj byl čistý a uklizený, postel byla ale opravdu moc tvrdá.
    V jídelně nebylo na výběr ani jedno bezmasé jídlo nebo jídlo zdravějšího typu, což by nám u wellness pobytu přišlo logické.
    Líbil se nám sympatický personál.
    • - pokoj byl čistý a uklizený
      - wellnes a bazén
      - posilovna
      - personál byl moc milý
    • - jídlo
      - tvrdá postel
      - tenké zdi pokojů (v noci nás budil pláč miminka z vedlejšího pokoje)
      - časy procedur
  • Jiří Tengler

    ?

    mladý pár, 7. dubna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel nás překvapil svými nízkými cenami.
  • Klára Pecháčková

    ?

    mladý pár, 23. února 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jozef

    ?

    mladý pár, 3. srpna 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - hotel je v krásném prostředí, v zimě kousek od sjezdovky, několik minut chůze do centra města,
      - hotel je pěkný, pokoje jsou s TV, Wifi, kvalitním sprchovým koutem,lednicí, čisté, pravidelně se uklízí,
      - i v případě špatného počasí máte možnost zábavy v hotelu (bazén, sauna, tenis, fitko, tělocvična atd. V horské chatě by jste se unudili k smrti,
      - klasické ceny za pobyt, stravu a noc jsou poměrně vysoké, ale hotel nabízí výhodné pobytové a wellness balíčky, potom je poměr kvalita a cena super,
      - dle mého názoru je lepší si koupit pobyt jen se snídaní a chodit na jídlo do restaurace např. hotelové u Medvěda - opravdu dobře vaří a vyberete si to, na co máte chuť a cenově to vyjde přibližně nastejno, protože pití si stejně musíte koupit,
    • - nebezpečný systém zavírání dveří do šatny u bazénu. Těžké kovové dveře se rychle a těžce dovírají, což je velice nebezpečné zejména pro děti. Bývá zvykem mít před dovřením bezpečnostní brzdu, ale zřejmě by to zvýšilo náklady a šetřit se musí...co na tom, že si nějaké dítě přivře prsty do dveří, to zřejmě hotel nezajímá,
      - téměř každý návštěvník bazénu měl problém s nezvyklým, složitým někdy už i nefunkčním elektronickým systémem šatních skříněk. Nevím jak probíhala veřejná zakázka, ale pravděpodobně jak už to teď u státních a zvlášť vojenských zařízeních bývá, se ze všech možných řešení se vybralo to nejlevnější, co na tom, že kvalitativně nejhorší,
      - bufetový systém stravování má již dlouhá léta problém s vyrovnanou nabídkou sortimentu pro zákazníky. Například jestli se podíváte na jídelní lístek a těšíte se jídlo, které by jste si rádi dali, velice pravděpodobně se Vám stane, že nepřijdete li na začátku výdeje, Váš favorit, na který jste se těšili, už prostě v nabídce nebude. Sice hlady neumřete, jídla mají ještě dost, ale už je to kompromis, musíte vzít to co ještě zbylo a nikdo nechce (nějaké uho a k tomu příloha co zbyla). Myslím, že systém kdo první přijde, ten první...není moc vhodný a nedělá hotelu dobré jméno. A vedení hotelu to ví nejen z řad rekreantů a dlouhá léta kritiku odmítá, že to z ekonomických důvodů nejde udělat, ale pokud porovnáme bufetový systém v jiných hotelech stejné cenové úrovně tak je zřejmé, že prostě může fungovat. Na snídaních například rozhodně chybí ovoce a zelenina, kvalitní uzeniny nahradily ty méně kvalitní a protože je v hotelu poměrně hodně rodin s malými dětmi, pokud si přispíte, nepočítejte s tím, že si dáte k snídani něco sladkého. V žádném případě, ale nechci tvrdit, že toho je málo, jen se nikdo bohužel není ochoten zvýšit trochu kvalitu a zaměření sortimentu.
  • Martina Suchá

    ?

    mladý pár, 25. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petr

    ?

    mladý pár, 19. května 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Služby, ubytování, jidlo, personál...LUXUSNÍ. Netřeba více komentovat.