Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 154 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (14)

Filtry

  • Markéta Dušková

    ?

    jednotlivec, 13. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jan Bukovský

    ?

    jednotlivec, 13. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Výborné ubytování, perfektni recepce, vstřícné pokojske, milá obsluha restarace. Dobrý masér. Doporučuji.
    • Ochota personálu. Čistota jak pokojů tak celého hotelu.
    • Nefunkční tobogán.
      Průměrné jídlo, přitom bylo vždy jedno jídlo z výběru výborné.
  • Aleš Polák

    ?

    jednotlivec, 30. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jarmila Hošková

    ?

    jednotlivec, 23. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Všechno, s výjimkou nabídky jídla při zakoupených večeřích.
    • Viz již shora-při večeři zoufale chybí čerstvá zelenina, k mání je pouze hlávkový salát v nevalné kvalitě, který nelze s ničím kombinovat, neboť rajčata a okurky se z neznámých důvodů servírují jen k snídani.Také jsou večerní jídla stereotypní a těžká. Ne každý je zvyklý večeřet pouze maso a polévky, naopak v dnešní době velké množství lidí večeří lehce. Dále je dost nepochopitelné, že pokud by člověk chtěl o dovolené dopřávat sobě či dětem sladké odměny, tak nic takového se večer (vlastně ani přes den v hotelu taky nenajde (zákusky, poháry), přičemž toto vše je jistě maličkost zařídit. Ni větší výběr ovoce ráno (i večer) by neškodil.Díky za možnost vyjádření.
  • Alena Řeháková

    ?

    dospělý pár, 19. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líblo se nám hlavně prostředí, v kterém se hotel nachází a vybavenost wellnesu, ve wellnes centru velmi ochotné pracovnice, hlavně maserka slečna Veronika, úžasně hodná a svědomitá, dává si na klientech opravdu záležet! Člověk má pak pocit, že ho dotyčný neodbyl.
    • 'Uplně se mi nelíbilo, že nás tam bylo tak hodně, spousta vojáků a hasičů! Strava taková vojenská, ajak člověk zaváhal, tak ty nevětší dobroty byly pryč!Ve čtvrt na devět ráno na snídani už nebyly smažená vajíčka, apod. nebo zase chybělo máslo, my si řádně zaplatili wellnes a máme jíst hnusnou ramu? To bych nerada ještě jednou zažila! Také se nám ještě nestalo, že bychom museli paltit parkovné, všude to bylo zatím zadarmo.
  • Petr Hrnčíř

    ?

    rodina s malými dětmi, 15. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel jsme navštívili se čtyř-měsíční dcerkou a moc se nám zde líbilo. Polopenze byla výborná, jídlo bylo chutné a personál restaurace příjemný. Rada pro majitele - přidal bych nějakou korunu na výplatě recepčních, třeba se začnou více usmívat, nebudou to mít tolik u zadku.
    - Hotel určitě doporučuji - vyžití pro rodiny s dětmi, parkování, nádherné horské prostředí, dobré jídlo, pěkný bazén s atrakcemi, skvělý relax.
    • - Pěkné, čisté pokoje s postýlkou pro dcerku
      - Skvělé Wellness a prostředí s bazény
      - Milá paní plavčice Dáša, pan masér i zaměstnanci jídelny :-)
    • - Kdo přišel na jídlo 30 minut po otevíračce, tomu se už nedostalo jedno či více z hlavních jídel
      - Personál na recepci (bazén) - člověk musí zdravit první a vůbec se ozvat, aby si ho někdo všimnul.
  • Tom

    ?

    dospělý pár, 31. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochotný a usměvavý personál.
      Čistota pokoje i celého hotelu.
      Výborné a poctivé procedury.
      Relativně příznivá cena balíčku služeb.
    • Chování a množství mimohotelových zákazníků Vodního ráje v sobotu odpoledne.
  • Jana Dlasková

    ?

    mladý pár, 29. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Měli jsme 4 denní wellness balíček, po příjezdu jsme si museli zarezervovat všechny procedury, ale nemohli jsme je mít s partnerem ve stejnou nebo alespoň podobnou dobu, jelikož vše už bylo rozebráno. Upřednostnila bych že by byly procedury už předem zarezervované.
    Pokoj byl čistý a uklizený, postel byla ale opravdu moc tvrdá.
    V jídelně nebylo na výběr ani jedno bezmasé jídlo nebo jídlo zdravějšího typu, což by nám u wellness pobytu přišlo logické.
    Líbil se nám sympatický personál.
    • - pokoj byl čistý a uklizený
      - wellnes a bazén
      - posilovna
      - personál byl moc milý
    • - jídlo
      - tvrdá postel
      - tenké zdi pokojů (v noci nás budil pláč miminka z vedlejšího pokoje)
      - časy procedur
  • Jana Vlčková

    ?

    rodina s malými dětmi, 13. února 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pohodlné zázemí, teplá voda v bazénech, prostorné pokoje i koupelny, na pokojích teplo.
    • Snídaně dobrá, pouze chybí stále pytlíčky s čaji (zelený, ovocný). Čaj z koncentrátu pro děti absolutně nevhodný, ale ani my dospělí nepijeme. V recenzích již zmiňováno, bohužel hotel neřeší. V kvalitě večeří některé dny velké výkyvy. Teplá zelenina velmi často zbytečně rozvařená.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 4. února 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení