Hotel Galatea
Dobrý den, milá Petro,
děkujeme Vám za Vaše vřelá slova. Jsme rádi, že se nám U vás líbilo a byla jste spokojená. S kolegy se rád podělím o vaše hodnocení a budu se těšit na vaši další návštěvu.
Marek Kopecký a tým Galatea
100%
Perfektní
na základě 1 recenze
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
jednotlivec, 16. října 2023
Hotel Galatea
Dobrý den, milá Petro,
děkujeme Vám za Vaše vřelá slova. Jsme rádi, že se nám U vás líbilo a byla jste spokojená. S kolegy se rád podělím o vaše hodnocení a budu se těšit na vaši další návštěvu.
Marek Kopecký a tým Galatea
1 hlas
?
dospělý pár, 11. listopadu 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 25. října 2021
1 hlas
?
dospělý pár, 28. září 2021
1 hlas
?
jednotlivec, 28. září 2021
Hotel Galatea
Milý hoste,
děkujeme za hodnocení, jsme rádi, že Vám u nás chutnalo a že jste si užil/a masáž.
Moc nás mrzí, že jsme zanechali špatný dojem z komunikace a organizace, moc rádi bychom se dozvěděli, jaká byla Vaše konkrétní zkušenost, abychom se mohli v této oblasti zlepšit.
Budu ráda, když mi své připomínky napíšete na email [email protected] a budu se snažit vše napravit.
Za tým hotelu Galatea
Jitka Çalışkan
1 hlas
?
dospělý pár, 13. září 2021
Hotel Galatea
Vážená paní Fundáková,
srdečně Vám děkuji za Vaše vřelá slova. Jsem rád, že jste u nás byla spokojená. Těšíme se na Vaši další návštěvu.
Marek Kopecký a tým GALATEA
1 hlas
?
skupina přátel, 6. září 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 23. srpna 2021
Hotel Galatea
Moc děkujeme krásnou recenzi, a budeme se těšit zas na viděnou. Tým Galatea
1 hlas
?
jednotlivec, 13. srpna 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 5. srpna 2021
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.