Hotel Kamzík
Dborý den, paní Janků,
parkování není u cizího hotelu, ale u jednoho z našich středisek.
Určitě jste zaznamenala, že se dokončilo nové parkoviště. Nyní kapacita 100% bude stačit pro všechny.
93%
Perfektní
na základě 40 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
mladý pár, 22. dubna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 21. dubna 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 20. dubna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 15. dubna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 7. března 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 16. února 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 15. října 2023
1 hlas
?
ostatní, 14. října 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 14. října 2023
1 hlas
?
skupina přátel, 14. října 2023
Hotel Kamzík
Dborý den, paní Janků,
parkování není u cizího hotelu, ale u jednoho z našich středisek.
Určitě jste zaznamenala, že se dokončilo nové parkoviště. Nyní kapacita 100% bude stačit pro všechny.
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.