Recenze
K nástupu na pobyt je třeba prokázat negativní test, očkování nebo prodělání covidu. Sledujte aktuální podmínky pobytů v lázních.

Hodnocení hotelu

86%

Velmi dobré

na základě 338 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    88%

  • Pohodlí

    80%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (29)

Filtry

  • Jindřich Grubr

    ?

    jednotlivec, 9. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vstřícnost personálu
    • Hlučný provoz přilehlé venkovní restaurace. Nebylo možné větrat z důvodu kouře z cigaret a hluku dvě a půl hodiny po půlnoci. Restaurace však nepatří hotelu, ale městu a to by mělo zajistit dodržování nočního klidu. Hoteloví hosté jsou zde za účelem relaxace a odpočinku, což v tomto případě není možné.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 19. února 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dušan Šreier

    ?

    jednotlivec, 4. ledna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ondřej

    ?

    dospělý pár, 29. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Měli jsme pěkný a prostorný apartmán s wellness v ceně . Pokoje čisté a pěkně zařízené. Wellness bylo fajn akorát jedna sauna nefungovala . Jinak mohu doporučit
    • Restaurace která zavírá ve 21h a ve 20h se už nevaří. To nám celkem vadilo především když jsme přijeli kolem 20h. Ale vyřešili jsme to návštěvou restaurace Masaro která je cca 400m od Synotu , kde mají otevřeno do 2h ráno a skvěle vaří.
  • Stanislav

    ?

    rodina s malými dětmi, 4. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lenka

    ?

    dospělý pár, 3. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné wellnes s neomezeným přístupem.
  • Michael Weckbecker

    ?

    jednotlivec, 2. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 21. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt v hotelu Synot jsem objednávala pro nás a naše přátele. Při příjezdu nám bylo sděleno, že velnes je za příplatek, župan je za příplatek. Na pokoji nebyla lednička ani klimatizace. V sobotu při příchodu na snídani jsme viděli jen prázdné mísy. PosníDALI JSME TEDY VÁNOČKU s marmeládou, dobře hladem jsme neumřeli. Jenže měla jsem pocit viny , protože cena neodpovídala kvalitě.
      Bartlová
  • Věra Šafářová

    ?

    jednotlivec, 21. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice milý a ochotný personál. Jediná chyba byla, že byla v bazénu i vířivce studená voda, v aromatické sauně zima a zápach po plísni. Toto jsme nahradili výlety po okolí. Jinak jsme byli velice spokojeni a pobyt bychom doporučili.
  • Hana Šotková

    ?

    jednotlivec, 18. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál hotelu velice ochotný a vstřícný. Snídaně formou švédských stolů bohaté, večeře měly tři chody, byly opravdu dostačující. Jídlo celkově velmi chutné.Všude byl pořádek a velmi pěkně vyzdobený interiér hotelu.
    • Menším nedostatkem bylo zjištění, že dvě postele pro dospělé byl rozkládací gauč ne
      moc pohodlný. Dvě noci pro má záda stačily. První den ve wellness měla jedna výřivka chladnou vodu a nefungovala finská sauna s párou. Druhý den byl naprosto v pořádku a pobyt ve wellness jsme si užili.