Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 1079 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (1079)

Filtry

  • Veronika Tovarová

    ?

    jednotlivec, 7. prosince 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkový dojem z pobytu v tomto hotelu je hrůza. Na víkend jsme se velice těšili a byli jsme zklamaní. Poměr cena služby absolutně neodpovídá.
    • Procedury byly příjemné.
    • Všude špína, zapatlaná koupelna, toaleta, byl tu cítit cigaretový kouř a netekla teplá voda. Při reklamaci teplé vody nám bylo oznámeno, že jsme ve vysokém patře a že voda sem nedoteče...??? Na pokoji špinavý koberec, báli jsme se chodit v ponožkách. Jídelna, špinavé ubrusy i sklenice, výběr jídel malý, večeře se podávali od 18, pokud jste přišli v 19 tak nebylo už skoro nic. Personál až na výjimky ochotou rozhodně neoplýval. Wifi neustále vypadávala a nebylo možné se skoro připojit. Celkově nás mrzí, že jsme nevybrali za tyto peníze něco jiného.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 31. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Úroveň ubytování a stravování (polopenze) byla podprůměrná. V koupelně plíseň, rez a zápach, snídaně/večeře formou švédského stolu na úrovni závodní kantýny. Příště se ubytujeme ve skutečném "čtyřhvězdičkovém" hotelu.
    • služby wellness centra
    • ubytování
      stravování
  • Marie Helebrantová

    ?

    jednotlivec, 22. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    - poměr ceny ke kvalitě bobytu /čístota na pokoji, kvalita stravy, obsluha v jídelně/ neodpovídá 4-hvězdičkám!
  • Poděbradská

    ?

    dospělý pár, 23. listopadu 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel uvádí 4hvězdy. Odpovídá spíše 2*. Sprchový kout - igelitový závěs! V odpadech sprchy i umyvadla vlasy, v minibaru 10cm námraza. Nábytek starý - pokoj "vybydlený". Po stížnosti na recepci pokojská vymyla pouze jeden odpad, další nechala bez povšimnutí. Jídlo dobré, bohužel personál už nepřišel aby dodal vypitou vodu po předchozích hostech Aby z obsluhy někdo přišel a nabídnul např. víno či kávu, ani náhodou.
    Doporučuji levnější ubytování jinde (při stejné ne/kvalitě) nebo jiný opravdový 4 hvězdičkový hotel. Jídlo jinak dobré, doprovodné procedury též bez problémů navíc s velmi ochotným personálem. Hotel nedoporučuji, procedury ano.
  • Jiřina Chládková

    ?

    skupina přátel, 26. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Mizerný poměr výkon/cena. Za svoje peníze bychom očekávali opravdu lepší služby, kvalitu lázeňské péče i stravování.
    • Počasí.
    • Lázeňský poplatek byl vždy v ceně pobytu. Nyní je zřejmě, vzhledem k ceně, jak v ceně pobytu, tak je vymáhán i zvlášť. Nemravné, právě tak, jako neslýchané placení poplatku za parkování vozidla lázeňského hosta! Touto cestou, cestou nenajedenosti, spolehlivě dojdete ke ztrátě klientů. O čtyři jste letošním zážitkem již přišli.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 15. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pouze čistota a nové vybavení pokojů.
      Klid v hotelu během večera a noci.
    • Strava:
      jednak, pokud člověk nepřišel hned na začátku snídaně nebo večeře, tak bylo už snědeno a pouze na požádání dodělali minutku (večer). Bufetový styl je tady špatný, protože si důchodci nabírali jídlo a ovoce a brali s sebou. Vím, že to je těžké, ale dá se tomu předejít.
      A co týče procedur:
      pokud bychom si nepřiobjednali masáže navíc, tak už nebyl žádný prostor.
      A jedna z nás měla místo zaplacené aromatické celkové masáže, pouze obyčejnou, bez aroma oleje.
      Škoda, že si správní lidé neuvědomují, že příště si raději doplatíme cca 4 tis. a máme za to letecký zájezd k moři s plnou penzí a mnohem lepším servisem.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel v parku u lázeňské kolonády, místo velmi pěkné
    • Starší hotel po rekonstrukci větráky na WC a v koupelně velmi hlučné, ostatní v pořádku
      Nespokojenost s restaurací, personál ne příliš ochotný, nekomunikoval, pouze v neděli při odjezdu paní s úsměvem
      Nevyhovovala nám večeře formou "švédského stolu"
  • Jana Prokopová

    ?

    jednotlivec, 3. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 23. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • procedury dobře naplánované, obsluhující personál u procedur vstřícný
    • hotel Tlapák neodpovídá 4 hvězdičkám, nedostatek personálu, velmi neosobní, jídlo nekvalitní, zejména večeře, maso nechutné, zelenina od oběda, jídelna poloprázdná, pouze kvalitní pokoje, tento hotel bych si už nevybrala, je jistě lepší hotel Libenský
  • Kateřina Papayová

    ?

    skupina přátel, 12. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel a procedury byly v pořádku, příjemný personál, čisté prostředí. Celkový dojem však rapidně zhoršily a znepříjemnili lidé a úroveň v hotelové restauraci. Diky tomu se už do hotelu znovu asi nenavrátíme.