Recenze

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 89 recenzí

  • Personál

    95%

  • Vybavení

    92%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    94%

  • Cena/kvalita

    94%

Recenze (91)

Filtry

  • Pavel Záruba

    ?

    jednotlivec, 21. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Šiblová

    ?

    jednotlivec, 20. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    hotel po rekonstrukci, velmi pěkný, celkově jsme byly velmi spokojené.
    • Připomínka ke stravě v hotel Bečva kam jsme chodily na večeře - ovocné knedlíky které jsme si objednaly na večeři byly hrozné a nebojím se říct, že je to ostuda podat hostům či pacientům něco podobného k jídlu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 18. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásný čistý hotel, pohodlné postele, hezký pokoj, dostatek úložného prostoru, velká koupelna, k dispozici nejen ručníky, ale i župany. Fén byl sice v koupelně, ale díky pevnému připevnění na "pružném" kabelu se používal velmi nepohodlně, je rozhodně lepší mít svůj vlastní fén.
    • Krásný a čistý pokoj, milý a ochotný personál, úžasná paní na recepci při našem příjezdu, skvělé procedury, moc příjemná restaurace v hotelu Moravan (výborně tam vaří), hezké prostředí, parkování zdarma (na vyhrazeném monitorovaném parkovišti), v rámci ceny velmi dobrá nabídka procedur, bazén, vstup do wellness centra. Jeden z nejlepších wellness pobytů, na kterých jsem byla.
    • Hned po příjezdu jsme na recepci dostali přesný rozpis procedur a nikdo se nás neptal, jestli nám časy vyhovují. Myslím si, že by mohli klientům nabídnout na výběr z více časů, aby si mohl v rámci svého programu zvolit, kdy mu to nejlépe vyhovuje. V rámci polopenze byly večeře na hotelu Bečva a první den jsme si nemohli vybrat jídlo (standardně byl výběr ze tří jídel), rovnou nám jej přidělili, aniž by se zajímali, jestli třeba jíme maso nebo nemáme nějaké zdravotní omezení. Taky nám trošku vadilo, že nám k našemu stolu u večeře automaticky posadili další dva hosty, ačkoli minimálně další třetina stolů byla neobsazená. Kdybychom byli klasičtí dlouhodobí lázeňští hosté, kteří mají pobyt jako léčebný, tak bychom to chápali. Ale vzhledem k tomu, že se jednalo o námi placený třídenní wellness pobyt, předpokládali jsme, že když si v restauraci hotelu Bečva sedneme k večeři ke stolu, budeme u něj sami, a ne že nám tam bez diskuse "přidělí" další hosty. Trošku mi to připomnělo "dětský tábor" nebo školní jídelnu. :-) Ale jídlo bylo výborné a s ohledem na celý pobyt šlo o detail.
  • Stehnová Monika

    ?

    dospělý pár, 14. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Zdeněk Čechman

    ?

    dospělý pár, 13. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Skvělé jídlo, ochotný personál, vynikající vyžití.
    • Byli jsme velmi spokojeni. Skvělý personál, vynikající jídlo i možnosti vyžití. Mockrát děkujeme
  • Hana Hamplová

    ?

    rodina s malými dětmi, 10. listopadu 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se nám líbil, určitě se sem někdy vrátíme.
    • Pěkný pokoj, výborně zařízený, hlavně jsme ocenili ledničku a fén na pokoji. Personál ochotný a vstřícný v celých lázních.
    • Na LD Praha je malá jídelna. Při snídani jsme párkrát museli počkat na chodbě, než se uvolní stůl.
  • Marcela Štáblová

    ?

    jednotlivec, 26. října 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování a snídaně na penzionu Praha bylo perfektní, personál velmi milý, pozorný, čistota na vysoké úrovni. Večeře na jídelně Bečva byly velmi dobré, personál ochotný, čistota byla velmi dobrá.
    • Všem budu doporučovat Vaše služby, ubytování bylo nadstandartní, strava výborná.
    • Měly jsme zajištěn welnes na hotelu Moravan, kde jsme se setkaly s velmi nepříjemnou obsluhou (paní) ve welnes, která nám jen zběžně vyjmenovala typy saun s blezkovou ukázkou,( ze které jsme byly velmi nemile překvapeny), paní nás neinformovala, že sauny jsou společné s muži, do vířivky jsme nemohly, protože byla vyplá a neměly jsme plavky ( ikdyž jsme se informovaly co si máme sebou vzít, bylo nám řečeno, že nic), proto jsme welnws opustily o hodinu džíve, paní (obsluha) u okénka nebyla, po dlouhém zvoněnní nikdo se neukiázal, musely jsme jít na hlavní recepci hotelu se informovat kde paní je , když přišla byla ještě dotčená, ža jsme si dovolili oponovat na její tvrzení, že nás informovala o všem, což nebyla pravda. S takovým přístupem personálu ve službách si myslím, že by neměla pracovat pokud jí to obtěžuje. Jinak personál na hotelu Moravan byl bez chyby velmi ochotný a milý.
  • Jaroslav Ciboch

    ?

    jednotlivec, 25. října 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborná domluva.
      Výborná obsluha
      Dobré jídlo
    • Malo míst v kavárnách při kulturních akcích. Nutnost rezervace míst, na což jsem nebyl předem upozorněn.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 25. října 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Všechno bylo perfektní - ubytování, stravování, personál velmi ochotný. Bezvadná relaxace - procedury vybrány skvěle, příjemný personál u nich. Všem doporučujeme. Určitě využijeme možnost znovu navštívit Lázeňský dům Praha i některé léčebné kůry. Děkujeme všem.
  • Irena Luňáčková

    ?

    jednotlivec, 10. října 2017

    • Personál
    • Vybavení
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení